01 November 2011

Tutup buku lama, Buka buku baru :)

Hai reader and stalkers!okay skrg ni aku malas nak update. update main events je okay. LOL padahal aku taktau nak update aku, otak cetek mcm ni lah. okay now back to topic. Tertanya mana Fiq? entah, tak diketahui. yg pasti, dia bukan lagi hak milik aku or bawah jagaan aku lah kononnya cite die skrg ni. eh lari topic lagi. HAHA.

Okay. yg atas tu, gmbr comel2 tu, haha nama dia Fikri, Yei Yei, tp aku panggil dia Posner. okay, kami kenal kat twitter. dia follow aku, aku accept tapi aku malas follow balik. then dia mention aku ''cantik gmbr'' so aku pon terpaksa la follow dngn muka sombong nya reply mention dia. dah sembang2dia mintak fb. so aku pon bg lah chat dekat situ pulak. haha comel je dia ni, LOL. then dpt no. txting2 semua. tp masa ni takde hati pon. just mc kwn biasa je. dia tau psl aku dngn TS, aku pon tau psl dia dngn ex dia, sama2 sayang yg ex2 ni. then entah mcm mana 2-3 hari lps txt mcm omg dia ni sayang nya aku dkt dia haha, serious bodoh. msg pon dah mcm couple. tp tak pon la. then 31 oct, pkul 10 lebih. txting dia ckp pkul 12 call sbb dia takde credit. dia nak ckp something and dia nak study. aku pon okay je la. pkul 12 aku call dia. tp dia mcm menggelabah. aku diam aje lah. ''err aduh cmne nak ckp ni'' haha '' err, will you be my valentine?'' OMG aku terus diam, aku gelak sbb taktau nak ckp, mmg niat nak accpet tp aku pulak menggelabah sbb first time rg mintak couple OTP kan. aku pon ckp okay. haha awww :'> Then sembang punya sembang, aku tnya lah cmne dia tbe2 mcm terdetik nak ckp cmni? then dia cerita la, dia sayang ex dia tp cmne kalau hati dia dah dicuri oleh org lain? kalau kite sayang org yg pertama, kita takkan pergi ke org kedua. haha aku percaya sbb Johnny Depp pernah kata ''If you love two person at one time, choose the second one. because if you love the first one you wouldnt fall for the second one'' haha okay *senyum lebar*

Memang, dengan dia aku rasa sngt special. Rasa mcm aku ni dihargai, mcm aku ni penting. sebelum couple pon dah rapat semacam je. dia ponletak DP dia gmbr aku.First day txt, mlm tu supersavers. then 3 hari berturut2 otp dngn dia, dia suka nyanyi untuk aku. dia panggil aku Mei Mei :D haha then ada satu lagu ni lagu Benny Benassi Skrillex remix-Cinema dlm lagu tu ade lyrics ckp ''You are my cinema, i could watch you forever," then dia ltk vid lagu tu kat fb dia, dia tulis caption ''You are my cinema, i could watch you forever wawa Mohammad" ok masa tu terharu la tp aku jual mahal buat bodoh sikit kan :D haha bg aku dia ni comel sngt sbb dia mcm nerd dikit. ok, ni first time lah kiranya dpt bf yg mcm ni, yang baik, yg menggelabah bila jumpe perempuan. aku rasa aku lagi ganas dari dia pulak. haha. bukan mcm ex2 aku kebanyakkan nye semua nak tunjuk gengster #getikokay!

Hey Posner, I love you :')

No comments:

Post a Comment